sobota, 9 czerwca 2012

Moje pierwsze Gradient Nails: Blue Lagoon

Witajcie :)


Wreszcie odważyłam się zrobić coś innego na moich paznokciach niż tylko nałożenie lakieru:) Tak więc, popdpatrzyłam jak to robi Ciasteczko25 i zrobiłam to.Moje pierwsze Gradient Nails:

Blue Lagoon

Wydaje mi się, że następnym razem wyjdzie to lepiej, ale jak na pierwszy raz nie jest chyba zle... :)

A co Wy myślicie, jak mi poszło? Jeśli macie jakieś wskazówki to proszę piszcie :)

Pozdrawiam, Carmilla :*

P.S Życzliwa koleżanka Ania z B for Beautiful Nails, wyjaśniła mi że to nie jest Ombre tylko Gradient :) Tak więc, to taka mała poprawka :) Jeśli też macie z tym problem to  zachęcam do przeczytania http://the-swatchaholic.com/?p=5909 :)

8 komentarzy:

  1. Super kolory! Z takich wskazówek, możesz jeszcze popracować nad zatarciem granicy między kolorami, nie martw się, ja też jeszcze nad tym pracuje, ale to wymaga troche wprawy i ćwiczeń :) Każde kolejne będzie jeszcze lepsze :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Będę jeszcze próbowała coś wykombinować żeby to lepiej wyglądało :)

      Usuń
  2. kolory bardzo ładne, przejścia trochę mało płynne, ale jak na pierwszy raz tragedii nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz bardzo dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jak super! Gratulacje;) Też wypróbuję jak będę miała trochę więcej czasu

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba:)
    Sama próbowałam kilka razy ale trochę za dużo kombinacji;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...