sobota, 23 czerwca 2012

Garnier, Czysta Skóra 3w1

Witajcie :*

Garniera chyba nie muszę Wam przedstawiać, za to chcę Wam opowiedzieć o świetnym produkcie jakim jest    Czysta Skóra 3w1 czyli żel myjący +  peeling + maseczka.Kupiłam go jakieś 2-3 tygodnie temu w Rossmanie za ok. 13 zł :)


Żel myjący:
Jest wzbogacony o cynk, znany ze swych właściwości regulujących wydzielanie sebum a ekstrakt Smithsonite (pochodna cynku), oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia.

Peeling:
Zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory.

Maseczka:
Jest wzbogacona w glinkę posiadającą właściwości łagodzące i absorbujące , aby zmniejszyć błyszczenie skóry.

Moja opinia:

Produkt ten stosuje co drugi dzień, gdybym mogła to wierzcie mi  stosowałabym go codziennie :)
Uczycie po umyciu nim twarzy jest po prostu cudowne :) Skóra jest oczyszczona, gładka i matowa, czyli taka jak być powinna :) Z czystym sumienie polecam Czystą Skórę 3w1, osobom z tłustą cerą :)

Pozdrawiam, Carmilla :*

8 komentarzy:

  1. ja go też używałam i byłam bardzo zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już bardzo dawno go nie miałam, ale muszę przyznać, że jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również go używałam, rewelacyjny produkt do pielęgnacji twarzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog

    zapraszam do mnie,ostatni post dotyczy kosmetyków jakbyś chciała wziąć udział :)
    http://welcomehome7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie TU :):)
    ZApraszam di mnie. Obserwuejmy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uzywałam go ciągle, ale ostatnimi czasy jakoś o nim zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie o takiej skórze myślałem jak tu zaglądałem, ale może skorzystam ze znajdujących się tu informacji:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...