sobota, 16 czerwca 2012

Pomoc dla cery tłustej- Bibułki Matujące

Witajcie :*
Będąc nie dawno w sklepie ze zdrową żywnością, trafiłam na bibułki matujące w promocji 2 w cenie 1 :)
Jak już kiedyś pisałam, mam tłustą cęre i w ciągu dnia moja twarz świeci się jak słoneczko... Bibułki chciałam kupić juz dawno ale jakoś zawsze było mi nie po drodze :) No ale wreszcie się udało i jestem bardzo zadowolona z efektu jaki dają :)

Kilka słów z opakowania: 
Bibułki matujące 50 sztuk BEAUTY FORMALS

Bibułki matujące są szybkim i prostym sposobem pomagajacym skórze zachować uczucie świeżosci i czystości.Używając bibułek wysuszysz nadmiar sebum z twarzy nie uszkadzając makijażu.
Bibułki matujące firmy Beauty Formals wykonane są z masy ceulozowej zawierającej len dajacy Twojej skórze uczucie miekkości oraz zapobiega rozwojowi bakterii.



Moja opinia:
Bibułki to rewelacyjny i higieniczny sposób by szybko zmatowić tłustą cerę.Dla mnie to idealnej rozwiązanie, bo nie trzeba nakładać kolejnej warstwy pudru.Jak najbardziej polecam wszystkim, którzy mają problem z nadmiarem sebum na twarzy w ciągu dnia :)

Pozdrawiam, Carmilla :*

6 komentarzy:

  1. używałam kiedyś bibułek matujących ale z innej firmy i też byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne na wyjście lub imprezę :) używałam i świetnie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z DAX'a
    zamiast nich można jeszcze ... papierem śniadaniowym... :)))
    tak samo się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam takich z Wibo i jak dla mnie to nic nie dawały. :) zapraszam na moje rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Będąc w Polsce polowałam na nie ale były jak produkt widmo;)Ze swojej strony polecam bibułki matujące Inglota, są fenomenalne a ich magia polega na rewelacyjnym składzie INCI. Tak, ten produkt też musi zawierać odpowiednie składniki by działał długofalowo:)
    Choć nie lubię Inglota za bardzo to niektóre rzeczy mają warte uwagi:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...