sobota, 2 czerwca 2012

Lumene, Blueberry Volume Mascara, BRILLIANT BLACK

Witajcie, Kochane :)
Z okazji wczorajszego Dnia Dziecka dostałam nowy tusz do rzęs z Lumene, Blueberry Volume Mascara, BRILLIANT BLACK. Postanowiłam, że od razu zrobię dla Was recenzję :)



Lumene, Blueberry Volume Mascara, BRILLIANT BLACK


Krótki opis:
Zwiększa objętość oraz dzięki genialnej formule wydłuża rzęsy w intensywnym kolorze czerni.
Odżywia rzęsy i pomaga zachować je silne i zdrowe.


Moja opinia:
Opakowanie jest higieniczne, przy wyciąganiu szczoteczki nie brudzi się a tlen nie dostaje się do środka w dużych ilościach, przez co mam nadzieje tusz dłużej będzie świeży.

Szczoteczka,bardzo mi się podoba.W zależności jak ją obrócimy jest dłuższa lub krótsza, dzięki czemu łatwiej możemy pomalować dolne rzęsy.


Ogólnie:
Pierwszą rzeczą jaką zauważyłam jest to, że tusz ten bardziej wydłuża niż pogrubia rzęsy, jak same możecie zobaczyć na zdjęciu niżej.
Druga rzecz to aplikacja, która jest bardzo łatwa i przyjemna, tusz nie pozostawia grudek a rzęsy są naprawdę intensywnie czarne.



Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach, chętnie odpowiem :)

Tusz jest dostępny TUTAJ :)

A co Wy dostałyście lub kupiłyście sobie na Dzień Dziecka? :)


Pozdrawiam, Carmilla :*



4 komentarze:

  1. A gdzie można dostać taką mascarę? I w jakiej cenie? Świetny efekt daje <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam paczkę z Bell i kilka pokrzepiających słów od fryzjerki- moje włosy nie są aż tak zmasakrowane jak mi się wydawało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten tusz:)U mnie w sklepie był teraz w promocji że przy zakupie innego kosmetyku ten tusz był za 9,99zł a normalnie kosztuje 44,99zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na twoje rzęsy to efekt jest super:) U mnie nie byłby aż tak widoczny :(
    Kiedyś dawno temu :P bardzo lubiłam kolorówkę Lumene, szczególny sentyment mam do bazy pod cienie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...