wtorek, 16 lipca 2013

Warsztaty makijażu fotograficznego- mini relacja i efekty

Witajcie :)

7 lipca miałam okazję uczestniczyć w warsztatach makijażu fotograficznego przez Magdalenę Pietrzak znaną bardziej jako Matleena z bloga matleenamakeup.blogspot.com, na którego serdecznie Was zapraszam :)
Warsztaty odbyły się w Katowicach w StudioLocco  w godzinach popołudniowych :)

Na początku była krótka teoria na temat oświetlenia przy zdjęcia i doborze odpowiedniego makijażu do niego oraz wiele innych ciekawych informacji :) Następnie Magda wykonała makijaż pokazowy na modelce, po czym  połączyłyśmy się w pary i zabrałyśmy się do działania :)

Kosmetyków było mnóstwo, trudno było mi zdecydować jaki makijaż zrobię... Moja modelka Patrycja miała bardzo długie i gęste sztuczne rzęsy, przez co malowanie kreski było bardzo trudne, nie chciałam też żeby miała ona później problem z domyciem tego makijażu. Dlatego zdecydowałam, że wykonam coś w stylu "smoky eye" tylko w nieco innym wydaniu czyli tzw. "Cut Crease" w klasycznych kolorach czerni i bieli :)

Zdjęcia naszych "dzieł" i przebiegu całych warsztatów wykonywał Radosław Wojtyczka.

Oto jak prezentował się makijaż wykonany przeze mnie :)





Natomiast tak wyglądał makijaż, który zrobiła na mnie Patrycja :) 



 I mały backstage :


Warsztaty bardzo mi się podobały, zdobyta wiedza jest oczywiście bezcenna :) Jeśli tylko będzie okazja uczestnictwa w kolejnych warsztatach u Matleeny to na pewno się wybiorę :)



Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...