piątek, 5 lipca 2013

Propozycja makijażu letniego z ostatniej sesji zdjęciowej

Witajcie :)

W zeszłym tygodniu  miałam okazję być wizażystką przy sesji z fotografką Kingą oraz modelką Agnieszką :)
Makijaż miał być kolorowy i dziewczęcy, dlatego postawiłam na kreskę w kolorze turkusowym z lekko zaznaczonym załamaniem powieki oraz brzoskwinią na dolnej powiece :) Takie połączenie dało ciekawy kontrast i podkreśliło piękny kolor tęczówki Agnieszki :)

Mam nadzieję, że makijaż i zdjęcia przypadną Wam do gustu :)








Zachęcam Was do zabawy z kolorami w makijażu, efekt na pewno Was zaskoczy :)


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...