sobota, 20 lipca 2013

Colorful Balls and Pretty Woman

Witajcie :)

Wczoraj miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w kolejnej już sesji z   Szymonem oraz po raz pierwszy z piękną Pauliną :)
Pomysł na sesję w kolorowych kulkach można zaliczyć do udanych :) Atmosfera na sesji była wspaniała, dużo śmiechu i dobra zabawa, czego chcieć więcej? :)

Oto co powstało z naszej współpracy :)



 (kliknij aby powiększyć)


Makijaż jak widać jest bardzo kolorowy, nie wyszło do końca tak jak chciałam ale efekt całości bardzo mi się podoba :)
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu :)


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...