piątek, 12 lipca 2013

Make-up: Colorfull Cut Crease

Witajcie :)

Czasami fantazja mnie ponosi :) Wczoraj zrodził się w mojej głowie pomysł na makijaż z fioletem i zielenią, do końca nie wiedziałam w jaki sposób to połączę.Chciałam też przy okazji spróbować nałożyć cienie na mokro i tak powstał makijaż graficzny zwany "Cut Crease", czyli taki w którym odcięcie między kolorami jest bardzo widoczne :)
Propozycja raczej na sesję zdjęciową lub imprezę tematyczną :)
Mam jednak nadzieję, że sie Wam spodoba :)






Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...