środa, 24 lipca 2013

Make-up: Summer Party

Witajcie :)

Makijaż jaki dzisiaj stworzyłam został zainspirowany makijażem Katosu dla fleszstyle.pl (możecie zobaczyć do TUTAJ).Oczywiście moja wersja nie jest tak piękna jak jej, ale lubię odtwarzać czyjeś makijaże bo można się dzięki temu dużo nauczyć :)
Bardzo spodobało mi się połączenie niebieskości z czernią :) Jest to świetny makijaż na letnią imprezę :)
Zachęcam Was do wypróbowania takiego połączenia :)







Jaki makijaż preferujecie na letnie imprezy? :)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...