poniedziałek, 27 stycznia 2014

Recenzja: Palety 15 cieni- matowych i perłowych, Glazel Visage

Witajcie :)

Dobrych palet z cieniami nigdy mi mało,dlatego gdy dowiedziałam się o promocji na palety cieni matowych i perłowych Glazel Visage postanowiłam zainwestować w te cudeńka, o których na blogach jest dosyć głośno :)
Promocja dotyczyła dwóch palet po 15 cieni matowych oraz perłowych w cenie 150 zł, więc wyszło po 5 zł za cień :) Jeśli jestescie ciekawi jak cienie sprawdziły się u mnie zapraszam na recenzje :)




Cienie perłowe

Od producenta:
Wyjątkowo trwałe, wydajne i łatwe w aplikacji. Polecane zarówno do makijażu wieczorowego, ale i na dzień, gdy  chcesz rozświetlić spojrzenie i dodać całej twarzy świeżego wyglądu. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości pigmentów pokrywają powieki perlistą poświatą i głębokim kolorem. Nie osypują się. 


Moja opinia:
Wybierając cienie nie mamy możliwość dokładnego sprawdzenia intensywności koloru i tego jak bardzo są prełowe, dlatego wybierałam kolory wiedząc mniej więcej jak mogą wyglądać w rzeczywistości.Większość z nich kolory raczej satynowe niż perłowe... Co dla mnie jest niestety na minus.Mimo to niektóre z nich to prawdziwe perełki, które na powiece utrzymują się długo, nie tracjąc przy tym blasku :) Jak widać wybrałam cienie w bardzo różnych kolorach, od perłowej bieli przez czerwienie, niebieskości i fiolety po srebro, złoto, miedź i brązy :)


Swatche, rząd pierwszy:



29- piękna perłowa biel

65- łosoś  z dużymi drobinakami perły

74- malinowa perła

77- satynowa czerwień (mocno się osypuje)

72- satynowe bordo

Swatche, rząd drugi:


47- satynowo-perłowa morska zieleń

53- mocno perłowy jasny niebieski

120- mocno perłowy niebieski

131- półmatowy delikatny błękit

70- satynowy fiolet

Swatche, rząd trzeci:


121- perłowe srebro

21- perłowe złoto

126- perłowa miedź

98- satynowy czekoladowy brąz

109- satynowy kakaowy brąz

Plusy:
+długo utrzymują się na powiece
+odcienie 29, 65, 53, 120, 126 to piękne perły
+średnica jednego cienia to 3,5 cm

Minusy:
-większość odcieni to satyna
-ciężko jest je połączyć ze sobą na powiece


Cienie matowe

Od producenta: 
Bogata paleta kolorów i jedwabista konsystencja tych cieni pozwalają na szlachetne wykończenie makijażu na powiekach. Idealne do makijażu dziennego, ale też do eleganckich propozycji wyjściowych. Świetnie sprawdzają się w przypadku makijaży fotograficznych. Zachwycają nie tylko bogactwem i nasyceniem barw, ale łatwością z jaką łączą się ze sobą. 



Moja opinia:
Cienie matowe Glazel Visage skradły moje serce, są idealne pod każdym względem.
Są niesamowicie napigmentowane, przez co trochę się osypują ale można im to wybaczyć :) Bardzo ładnie blendują się na powiekach i są niezwykle trwałe.Wybór kolorów jest bardzo duży i na prawdę nie łątwo jest się zdecydować :) Jedynym minusem jest fakt, że na wzorniku tutaj kolory wyglądają trochę inaczej niż w rzeczywistości.

Swatche, rząd pierwszy:




















103- mocno napigmentowana żółć


















321- "kawa z mlekiem"  z delikatnymi drobinkami

322- delikatny brąz


















S41- czekoladowy brąz













H18- ciemny kakaowy brąz

Swatche, rząd drugi:






















333- subtelny pomarańcz













105- subtelny łosoś













302- pubrowy jasny róż













S42- ciemno fioletowy 













S40- popielaty fiolet

Swatche, rząd trzeci:





















111- jasny zielony/miętowy













112- ciemny niebieski z perłowymi drobinkami













H3- fiolet













315- chłodny fiolet













H12- intensywny róż

Plusy:
+mocno napigmentowane, intensywne kolory
+długo utrzymują się na powiekach
+duży wybór kolorów

Minusy:
-brak możliwości sprawdzenia jak kolory wyglądaja w rzeczywistości
-osypują się

Mam nadzieję, że recenzja będzie dla Was przydatna :)

Jaka jest Wasza opinia na temat cieni Glazel Visage? 

Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...