wtorek, 7 stycznia 2014

Tutorial: Brokatowa kreska na studniówkę

Witajcie :)

Kreska na powiece jest zawsze dobrą opcją w makijażu na dzień jak i na wieczór-klasycznie czarna lub ekstrawagancko kolorowa i błyszcząca! Ta druga opcja świetnie sprawdza się w makijażach na studniówkę, ale i nie tylko :) Dlatego właśnie przygotowałam dla Was instrukcję krok po kroku jak łatwo wykonać taką kreskę :) Pamiętajcie, że aby tzw."jaskółka" wyszła Wam idealnie musicie wziąć pod uwagę kształt i budowę oka :)




Do wykonania samej kreski potrzebne Wam będą tylko trzy kosmetyki:
-kredka w wybranym kolorze
-cień
-brokatowy eyeliner lub klej do brokatu i brokat




1.Załamanie powieki podkreślam brązowym cieniem(S41,Glazel Visage).

2.Miękką kredką(Twilight Sparkle, Glimmerstick Diamonds, Avon) szkicuję kształt mojej kreski.

3.Niebieskim perłowym cieniem(Picadilly, paletka Sleek Glory) pokrywam narysowany wcześniej szkic.

4.Brokatowym eyelinerem (MIYO, nr4) maluję całą kreskę.

5.Dolną powiekę podkreślam tym samym brązem co w kroku pierwszym.

6.Linię wodną zaznaczam biąłą miękką kredką(Catrice) oraz tuszuję rzęsy.


Mam nadzieję, że tutorial się Wam przyda :)


Buziaki:*

P.S Jeśli opcja komentarzy się Wam nie wyświetla polecam otworzyć stronę w innej przeglądarce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...