poniedziałek, 17 marca 2014

Makijaż krok po kroku: Inspiracja z pokazu Versace Atelier Spring/Summer 2014

Witajcie! :)

Przeglądając wszelkiego rodzaju portale modowe nie da się nie zauważyć, że wiosna w modzie zawitała dużo wcześniej niż za oknem... Na pokazie Versace Atelier Spring/Summer 2014 twarze modelek zdobiły piękne makijaże w brązie i złocie z niebieskim akcentem w wewnętrznym kąciku, które to zainspirowały mnie do stworzenia mojej interpretacji tego makijażu.
Dodatkowo wykonałam dla Was tutorial :)

Myślę, że jest to świetny makijaż na dzień jak i na wieczorne wyjście.Niebieski cień w wewnętrznym kąciku możecie zastąpić każdym innym cieniem, który Wam bardziej odpowiada :)





1. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie a następnie wyrównuję jej koloryt płynnym korektorem i delikatnie utrwalam sypkim pudrem.
2. Puchowym pędzelkiem rozcieram brązowy cień na całej powiece ruchomej oraz delikatnie wyciągam ten cień ponad załamanie.
3.Ten sam brązowy cień nakładam na dolną powiekę.
4.Czarną miękką kredką zaznaczam dolną i górną linię rzęs.
5.Złoty cień rozcieram w załamaniu powieki oraz przy wewnętrznym kąciku dolnej powieki.
6.Mokrym pędzelkiem nakładam perłowy niebieski cień w wewnętrznym kąciku górnej powieki.
7.Tuszuję rzęsy.
Gotowe! :)

Dajcie znać czy chcecie więcej makijaży krok po kroku i jakie by to miały być makijaże :)


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...