piątek, 4 października 2013

Projekt Kobieta Kameleon: Makijaż Classic

Witajcie Kochani :)

Projekt "Kobieta Kameleon" to pomysł Domi z bloga domimakeupartist.pl, który bardzo mi się spodobał, dlatego "postanowiłam wziąć w nim udział :)
W pierwszym tygodniu poznajemy swoje oblicze w makijażu klasycznym...

link do projektu: <<>>KLIK<<>>

"Makijaż klasyczny. Mówi się, że czerwień na ustach pasuje każdej kobiecie, tylko trzeba dobrać odpowiedni dla siebie odcień. Oczekuję klasycznego cieniowania, klasycznej kreski, klasycznych czerwonych ust. Styl retro również mile widziany."

Tak więc wszystko jest jasne i wiadomo jak ten makijaż ma wyglądać :)
W klasycznej czarnej kresce i czerwonych ustach czuję się bardzo dobrze, dlatego nie miałam problemów z tym makijażem :)







A co Wy myślicie o makijażu klasycznym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...