czwartek, 24 października 2013

Kobieta Kameleon: Makijaż "Bussines"

Witajcie :)

Nadrabiam drugi tydzień projektu u Domi "Kobieta Kameleon" gdzie tematem była makijaż biznesowy :)
Ten rodzaj makijażu charakteryzuje się delikatnością i ma jedynie podkreślać urodę :) Zdecydowałam się na szarość oraz delikatny róż na ustach :)
Makijaż robiłam tydzień temu kiedy moja skóra była mega przesuszona po zajęciach z urody w szkole... Maseczka na trądzik zaszkodziła mojej tłustej cerze do tego stopnia, że muszę ją teraz codziennie nawilżać czego wcześniej nie musiałam robić :/ 
Na zdjęciach nie wygląda to najlepiej ,wybaczcie :/







Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...