poniedziałek, 14 października 2013

Makijaż: Purple Drizzle

Witajcie Kochani :)

Mamy już październik i jak by nie było to za dwa miesiące sylwester, więc makijaże z brokatem, cyrkoniami i sztucznymi rzęsami już chodzą mi po głowie :) Dlatego też ostatnio mając wolną chwilę wykorzystałam pomysł, który chodził mi po głowie już od dłuższego czasu i wykonałam tradycyjne przydymione oko z brokatem :)

Być może w najbliższym czasie wybierzecie się na imprezę lub inne wieczorne wyjście i akurat taki makijaż się Wam przyda :)







Dajcie znać czy interesowały by Was inne propozycje makijażu na sylwestra bądź na zbliżające się Halloween :)


Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...