sobota, 19 stycznia 2013

Tutorial: Makijaż na studniówkę



Sezon na studniówki już się rozpoczął, więc czas na moją propozycję makijażu na tę okazję :)
Miałam już przyjemność malować znajomą na tą imprezę i wybrałyśmy skromne smoky eye, dlatego myślę że inne dziewczyny też wolały by coś innego niż na co dzień ale jednocześnie łatwego do wykonania :)

Moja propozycja prezentuje się tak: 


Krok po kroku:



Mam nadzieję, że tutorial Wam się przyda :)

A jaka jest Wasza propozycja na makijaż 
studniówkowy? :)

Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Moja koleżanka miała podobny makijaż na studniówce, ale kosmetyczka chyba nie nałożyła jej bazy, ponieważ już po dwóch godzinach makijaż "pływał".

    Pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bazy cienie długo się nie utrzymają... no ale to już zależy od kosmetyczki :)

      Usuń
  2. propozycja bardzo fajna :) tak skromnie a jednoczesnie glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie bardzo fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż makijażem, ale... JAKIE TY MASZ PIĘKNE WŁOSY! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Bardzo mi się podoba!:) I fakt włosy są mega!! :D <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, na wieczór jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektowny ;]
    P.s.
    masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż oka i fajnie uchwycony ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...