poniedziałek, 28 stycznia 2013

Makijaż: Dzienniak z paletką Respect, Sleek





Dzisiaj prezentuje Wam szybki makijaż wykonany głownie przy użyciu paletki Respect od Sleek Make up :)
Ja moją zakupiłam TUTAJ .





-baza pod cienie, Eyelid Primer, Champange, ELF
-cień: "Pillow Talk" z plaetki Ultra Mattes V2, Sleek Make up
-cienie: "James Brown", "Roberta Black","Vandellas", "Gladys White" z paletki Respect, Sleek Make up
- eyeliner w kremie, ELF
-pomadka do ust, 102 Toffee, Kobo Professional + błyszczyk, La Creme, 07 Praline Dolce, Bourjois

Dokładną recenzję paletki Respect przedstawię już nie długo :)
Jestem ciekawa czy miałyście do czynienia z ta paletką? Co o niej myślicie? :)

Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż.

    Mały p.s. : czym wypłukujesz kolor?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)

      Masz na myśli jak zeszłam z tego czerwonego na taki jasny? :)
      Koloryzowałam je pianką z Venity w bardzo czerwonym kolorze i właśnie ona sie tak stopniowo wypłukuje przy zwykłym myciu :) Naprawdę polecam, bo kolor jest mega intensywny za ok 10 zł a i tak starcza na dwa razy :)

      Usuń
  2. makijaz makijazem ale jakie ty masz swietne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciut bym dokładniej roztarła, ale ogólnie jest super!!:) Lubię taki typ makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ale to wina aparatu... zjadł kolory a ja je wyostrzyłam i wszyło jak wyszło bo moje umiejętności co do obróbki zdjęć są marne...

      Usuń
  4. mam. fajna. ale jednak nie do końca moje kolory te różowe i pomarańczowe :)
    a Twój makijaż ładny. tylko właśnie ja tego brązu nie lubię w taki sposób używać, bo to perła, a załamanie wolę mat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te pomarańcze właśnie urzekły ale to rzecz gustu :)

      Usuń
  5. ładnie :)) delikatnie
    ja zawsze przedobrzam, lubię wyraziste i ... kolorowe ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wyraziste i kolorowe są zawsze ciekawsze, moim zdaniem :)

      Usuń
  6. A ja uwielbiam taki kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie, jak zwykle, podoba się szminka :D Przez Ciebie stanę się maniaczką szminek Kobo :P No i makijaż też oczywiście super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D Tą szminkę lubię tak średnio bo za dużo w niej perły, dlatego dodałam trochę błyszczyku żeby to lepiej wyglądało :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...