czwartek, 10 stycznia 2013

Makijaż: Noir Smoky




Ponieważ jest to mój pierwszy post w tym roku, chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz wszystkich postanowień na ten rok :)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować makijaż, który chyba każda z Was już widziała i miała na sobie :) Ostatnio jestem zakochana w  turkusowym eyelinerze od Inglota, bardzo długo utrzymuje się na linii wodnej i pięknie podkreśla kolor mojej tęczówki :)
Takie delikatne czarne smokey eyes idealnie pasuje na dzień i jak i na wieczór :)
Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba :)







OCZY
baza pod cienie, Stay don't Stray, Benefit
-paletka 12 cieni, Ultra Mattes V2 Darks (Noir,Paper Bag,Flesh,Dune,Pillow Talk), Sleek Make up 
-konturówka do powiek w żelu, AMC 87, Inglot
-kredka do oczu, 01 midnight black, Sephora
-tusz do rzęs, False Lash Effect, Full Lashes, Natural Look, Max Factor (górne rzęsy)
-Blueberry Volume Mascara, Lumene (dolne rzęsy)

TWARZ
-paleta podkładów, Ultrafoundation, Alabaster, Kryolan
-transparentny puder matujący, Fix&Matte, Essence

USTA
- pomadka, Velvet Rose, Kobo Professional


Co myślicie o podkreślaniu linii wodnej takim kolorem? :) I w jakim kolorze lubicie smokey eyes najbardziej? :)


Buziaki :*

26 komentarzy:

  1. Ojej! Ale prześliczny makijaż!! Jeden z piękniejszych jakich u Ciebie widziałam!:)
    Akcent na linii wodnej.. bosko! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta krecha na linii wodnej to świetny pomysł, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Szczerze polecam eyeliner w żelu od Inglota :) Mam w planach napisać o nim osobną notkę :)

      Usuń
  3. Lubię ciekawe kolorystyczne akcenty na linii wodnej. Strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam! :O Makijaż niesamowicie ładny, a ty wyglądasz po prostu fantastycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, i świetnie pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakość zdjęć powala na kolana. czym robisz zdjęcia? a! i widzę w tęczówkach, że masz lampę pierścieniową. oj zazdroszczę tego :P
    makijaż wyszedł świetny. dobry patent z tą kolorową linią wodną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :):)
      Zdjęcia robię cały czas tym samym aparatem (coś pomiędzy cyfrówką a lustrzanką), jakość zdjęć zawdzięczam lampie pierścieniowej :)

      Usuń
  7. Pasuje Ci też makijaż mega bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten turkus świetnie ożywia czarne smoky, aż szkoda, że ja niczego nie mogę kłaść na linii wodnej ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Współczuje... ja bardzo lubie podkreślać linie wodną, załamała bym się gdybym nie mogła jej malować...

      Usuń
  9. Świetny czarny makijaż z pazurem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny precyzyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...