czwartek, 10 stycznia 2013

Makijaż: Noir Smoky




Ponieważ jest to mój pierwszy post w tym roku, chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz wszystkich postanowień na ten rok :)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować makijaż, który chyba każda z Was już widziała i miała na sobie :) Ostatnio jestem zakochana w  turkusowym eyelinerze od Inglota, bardzo długo utrzymuje się na linii wodnej i pięknie podkreśla kolor mojej tęczówki :)
Takie delikatne czarne smokey eyes idealnie pasuje na dzień i jak i na wieczór :)
Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba :)







OCZY
baza pod cienie, Stay don't Stray, Benefit
-paletka 12 cieni, Ultra Mattes V2 Darks (Noir,Paper Bag,Flesh,Dune,Pillow Talk), Sleek Make up 
-konturówka do powiek w żelu, AMC 87, Inglot
-kredka do oczu, 01 midnight black, Sephora
-tusz do rzęs, False Lash Effect, Full Lashes, Natural Look, Max Factor (górne rzęsy)
-Blueberry Volume Mascara, Lumene (dolne rzęsy)

TWARZ
-paleta podkładów, Ultrafoundation, Alabaster, Kryolan
-transparentny puder matujący, Fix&Matte, Essence

USTA
- pomadka, Velvet Rose, Kobo Professional


Co myślicie o podkreślaniu linii wodnej takim kolorem? :) I w jakim kolorze lubicie smokey eyes najbardziej? :)


Buziaki :*

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...