poniedziałek, 7 maja 2012

Tag 11 pytań :)



1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
 
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
 
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
 
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Zostałam otagowana przez http://kosmetykoholizm.blogspot.com/. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

1. Ulubiona firma kosmetyczna?
Najwięcej kosmetyków mam z firmy KOBO Professional.
2. Dodatek biżuteryjny który najchętniej zakładasz?
Kolczyki.
3. Wygrałaś casting do filmu. Czym chciałabyś być. Czarnym charakterem czy dobrą duszą?
Łatwiej było by mi zagrać dobrą dusze :)
4. Wymień jedną rzecz którą chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym się pozbyć mojego okropnego lenistwa :)
5. Najgłupsze pytanie jakie ktoś ci kiedyś zadał?
Za dużo tego :)
6. Kosmetyk bez którego nie mogłabyś żyć?
Krem nawilżający.
7. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato.
8. Najdroższy kosmetyk który chciałabyś mieć w swojej kosmetyczce?
Cienie z Make-Up Atelier Paris.
9. Na co najchętniej wydajesz pieniądze?
Kosmetyki :)
10. Masz do wyboru: tusz do rzęs, róż, błyszczyk do ust. Który kosmetyk zabierzesz z sobą na bezludną wyspę?
Błyszczyk,umarłabym gdybym miała mieć suche usta :)
11. Czy lubisz zabawy typu TAG...?
To mój pierwszy TAG, ale wydaje mi się że to dobry sposób by lepiej się poznać :)


Pytania dla was:
1.Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
2.Jaki wolisz makijaż,naturalny czy jaskrawych kolorach? 
3.Jakie jest Twoje najwieksze marzenie?
4.Twój typ faceta?
5.Kim chciałaś zostac jak byłaś mała?
6.Ulubiona potrawa?
7.Masz idola? Jeśli tak,to kto to jest?
8.Czy lubisz wykonywac makijaż komuś?
9.W jakim kolorze czujesz się najlepiej ?
10.Gdzie najchętniej kupujesz kosmetyki w: internecie,drogerii,perfumerii(podaj adres strony lub nazwę)
11.Jakich kosmetyków masz najwiecej?(kolorowe,pielęgnacyjne,do oczu itp.)

Osoby które zapraszam do tagu : 











:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...