niedziela, 13 maja 2012

Growing Lashes Mascara,Kobo Professional

Witajcie,Kochani :)

Już od jakiegoś czasu w drogeriach Natura można nabyć kosmetyki z najnowszej kolekcji TRUE Spring/Summer 2012 marki Kobo,której ambasadorka jest Beata Ścibakówna.

W skład kolekcji wchodzi:
-Podkład Smoothing Make-up
-transparentny puder Mineral Loose Powder
-Growing Lashes Mascara
-rozświetlacz Modelling Iluminator



Najbardziej spodobał mi się tusz,dlatego postanowiłam go kupić i wypróbować :)









Na stronie: http://koktajl.fakt.pl/Kobo-kolekcja-lato-2012,artykuly,156587,1.html

Można przeczytać:  "Growing Lashes Mascara (cena 18 zł). Tusz ten nie tylko pogrubia i wydłuża rzęsy, ale specjalny, zawarty w nim składnik Widelash™ wzmacnia strukturę rzęs i pobudza ich wzrost. Po czterech tygodniach regularnego stosowania objętość rzęs może się powiększyć aż trzykrotnie!"


Jaka jest moja opinia? 
Tusz ten stosuje już od ok. miesiąca,wcześniej używałam tuszu Maybelline One by One i gdy pierwszy raz pomalowałam się tuszem Kobo byłam zawiedziona,wydawało mi się, że efekt jest  delikatny i prawie nie widać żadnej różnicy.Jednak przełamałam moja niechęć i używałam go dalej,codziennie.I szczerze pokochałam ten tusz!
Moje rzęsy są teraz o wiele mocniejsze i już nie wypadają tak często i naturalnie są gęstsze.Efekt po pomalowaniu jest bardzo naturalny,dlatego jest świetny  na dzień :) Polecam go osobą,które lubią naturalny efekt i chcą dać swoim rzęsom wzmocnienie :)



Używałyście już tego tuszu? Co o nim myślicie? :)

11 komentarzy:

  1. jesli te po lewej to twoje naturalne rzesy to sa swietne :D a tak na prawde nie widac roznicy zbyt duzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to moje naturalne :) Efekt jest bardziej wyrazny na żywo ale i tak bardzo delikatny :)

      Usuń
  2. Ale ty masz długaśne rzęsy :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tym tuszem :) zrobiłam sobie zapas na wszelki wypadek gdyby go wycofali.. Świetnie rozczesuje rzęsy i wcale ich nie skleja :) Sprawdzałam ile warstw maksymalnie mogę nałożyć i wyszło mi - 6 bez grudek czy sklejenia! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój już się skończył :(

      Usuń
    2. Ostatnio była promocja na tą kolekcję w Naturze i kupiłam 3 mascary po 11 zł za szt. :) Nie mam takich długich rzęs jak twoje () ;P ale mam za to bardzo gęste i ciężko mi było trafić na mascare, która rozczesze je dokładnie.

      Usuń
    3. Zaszalałaś z ilością tych tuszy :D Ja teraz mam z Lumene i jestem bardzo zadowolona, bardzo ładnie rozczesuje, tylko trzeba się przyzwyczaić do szczoteczki :)

      Usuń
  4. Hej, ja dziś kupiłam ten tusz, za całe 9,99(!!) jestem ciekawa jak się będzie spisywał, ale mam cichą nadzieję, że spodoba mi się, gdyż lubię efekt naturalnych rzęs :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka, ja dziś kupiłam ten tusz na promocji i już jestem ciekawa jak się sprawdzi. Lubię efekt naturalnych rzęs, więc myślę że powinno być całkiem ok! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz efekt naturalnych rzęs to powinnaś być zadowolona :) Na początku musiałam się oswoić z tą szczoteczką i potem już było okej :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...