niedziela, 27 maja 2012

Majowe zakupy :)

Witajcie :)

W tym miesiącu na kosmetyki wydałam zadziwiająco mało...Bo tylko 20 zł i to nawet nie całe,jestem z siebie dumna :)
Jedyne zakupy zrobiłam w Naturze i nabyłam to co było na promocji, czyli:
-2xcienie Sensique nr 223 i 225 cena: 7zł
-Paletka sześciu cieni,mini kredka i pędzelek, You Rock, Essence cena: 11,99 zł


You Rock, Essence

Szczerze mówiąc to zawiodłam się na tej paletce, miałam nadzieje że cienie będą lepiej napigmentowane... Najbardziej podoba mi się kredka jest mocno czarna i zadziwiająco miękka:)
Aplikator też nie jest najgorszy.

Pigmentacja: 3/5
Trwałość: 4/5
Wydajność: 2/5
Cena: 5/5

Cienie Exotic Flower, Sensique

Te dwa kolory 223 i 225 są idealne na wiosnę/lato :)
Są bardzo intensywne i długo się utrzymują na powiece nawet w upalne dni.

Pigmentacja: 5/5
Trwałość: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5


Pozdrawiam, Carmilla :*


9 komentarzy:

  1. ja też w tym miesiącu wydałam strasznie mało na kosmetyki, ale aktualnie jestm w fazie zużywania :) kolorki cieni super, w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się od Ciebie uczyć oszczędzania, ja nawet nie podliczam majowych zakupów, bo się włos na głowie jeży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kieszonkowe 50 zł na miesiąc, więc muszę się ograniczać :)

      Usuń
  3. pisałam o nich tutaj http://kulkaowszystkim.blogspot.com/2012/05/paletka-sleek-ultra-mattes-darks.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka ma ładne kolory, szkoda tylko, że średnia trwałość. :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...