czwartek, 27 sierpnia 2015

Róża, piżmo, bergamotka...czyli o perfumie Nicole 017

Witajcie :)

O perfumach Nicole dowiedziałam się całkiem nie dawno i byłam bardzo ciekawa jakości i trwałości zapachów, które mają być podobne do popularnych zapachów znanych marek.
Jeśli  jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam Was do dalszej lektury.





ZAPACH
 skład zapachu wchodzą: róża, piżmo, bergamotka, konwalia, cedr, cytryna, jaśmin, drzewo sandałowe, wiciokrzew, grejpfrut, frezja, bursztyn, irys.
Niestety zapach ten nie trafił w moje gusta...Ale muszę przyznać, że jest intensywny a po chwili na skórze pachnie już trochę inaczej, bardziej naturalnie.

TRWAŁOŚĆ
Trwałość oceniam bardzo dobrze, zapach utrzymuje się na skórze i ubraniach cały dzień, na ubraniach nawet dłużej.

CENA
Za 30 ml prefum Nicole musimy zapłacić 25 zł.Moim zdaniem to śmiesznie niska cena za taką jakość i pojemność.

DOSTĘPNOŚĆ
Perfumy Nicole możecie zamówić <TUTAJ>

PODSUMOWANIE
Choć ten zapach nie jest dla mnie trafiony to myślę, że zamówię jeszcze nie jedną buteleczkę innej kompozycji.Wybór jest ogromny bo aż 189 zapachów z trzech grup zapachowych: kwiatowe, zmysłowe i świeże.Myślę, że każda kobieta znajdzie zapach dla siebie.
Zdecydowanie polecam :)

A jakie perfumy Wy polecacie? Macie swoje ukochane zapachy?


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...