sobota, 28 kwietnia 2012

MIYO Color menage-a-trois

Witajcie :)
O kosmetykach MIYO jest ostatnio dość głośno,wiec pomyślałam że może też napisze kilka słów na ich temat :)
Jestem posiadaczką dwóch potrójnych paletek Color menage-a-trois, ich cena to ok.8 zł :)



Cienie w obydwóch paletkach są matowe  i bardzo dobrze napigmentowane.
Przy aplikacji trochę się osypują ale to żaden problem jak dla mnie :)
Kolorki z Appletini świetnie sie nadają do makijażu wiosennego a kolorami Ocean View można wykonać jakiś mocniejszy makijaż :)
Intensywność koloru można stopniować poprzez aplikowanie większej lub mniejszej ilości cienia.


A Wy macie tez jakieś produkty MIYO? Co o nich myślicie ? :)

2 komentarze:

  1. Ale kolory wiosenne! Extra! Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zraziłam sie do tej firmy i wątpię,że coś jeszcze od nicg kupię ;/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...