środa, 25 października 2017

Recenzja: Płyn do czyszczenia pędzli, PARIAN SPIRIT

Witajcie :)

Długo szukałam płynu do szybkiego czyszczenia i dezynfekcji pędzli żebym mogła spokojnie je wyczyścić pomiędzy klientkami i nie martwić się czy będą suche. Zdecydowałam się na zakup sławnego płynu Parian Spirit, czy zdał egzamin?





Z czystym sumieniem mogę napisać, że tak, zdał :)
Jak dla mnie produkt posiada same plusy, nie doszukałam się żadnych wad. Dzięki niemu szybko i przede wszystkim skutecznie mogę wyczyścić pędzle i wiem, że za minutę będą suche.Nie wysusza włosia co również jest ważne. Płyn jest też bardzo wydajny, po między klientkami stosuję wersje w spreyu natomiast po całym dniu nalewam trochę do jakiegoś małego pojemniczka i zanurzam całe włosie pędzla następnie wycieram do ręcznika papierowego i dla pewności dezynfekuje jeszcze osobnym preparatem.Pędzelki są czyste, suche i pięknie pachnące, ponieważ płyn Parian Spirit ma cudowny zapach skórki pomarańczy w którym można się zakochać.
Po prostu produkt idealny :)

Cena:
237 ml/ 86 zł
60 ml/ 39 zł

Dostępność: BESTMAKEUP.PL


A jak Wy pielęgnujecie swoje pędzle? :)

Buziaki, Kamila :*


2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...