wtorek, 17 października 2017

Recenzja: Lash Design Mascara, Karaja

Witajcie!

Tusz do rzęs to z pewnością jeden z podstawowych kosmetyków jaki gości w kosmetyczce każdej z kobiet.Efekt gęstych i długich rzęsy niczym firanki to coś o czym marzy każda z nas, niestety nie jest łatwo go osiągnąć.
Czy z tuszem Lash Design Mascara marki Karaja można taki efekt uzyskać? O tym opowiem Wam poniżej :)




Przy wyborze tuszu do rzęs co raz częściej kieruję się składem produktu, wiem, że wiele kobiet nie zwraca na to uwagi i jest to duży błąd.Dobry tusz do rzęs powinien mieć w składzie substancje, które będą wzmacniały i chroniły rzęsy, w końcu ma on kontakt z naszymi rzęsami niemalże cały dzień.
Tusz Lash Design Mascara ma dość bogaty skład, zawiera sporo substancji nawilżających i chroniących strukturę rzęs, min. prowitaminę B5 i olejek migdałowy.
Szczoteczka jest dość specyficzna i na pewno trzeba się do niej przyzwyczaić, jednak mi osobiście tusz ten służy do pracy gdzie zawsze używam szczoteczek jednorazowych, więc nie mogę wypowiedzieć się czy jest ona łatwa w opanowaniu czy też nie.
Sam tusz bardzo przypadł mi do gustu gdyż ma bardzo intensywny czarny kolor, dobrze się rozprowadza nie sklejając rzęs i co najważniejsze nie osypuje się ani nie rozmazuje.Dodatkowych plusem są małe rozmiary, tusz posiada proste i wąskie opakowanie co na pewno ucieszy wizażystki dla których oszczędność miejsca i zbędnych kilogramów w kuferku to podstawa :)


Cena: 59 zł
Dostępność: ladymakeup.pl

Ogólnie jestem zadowolona z efektu jaki daje ten tusz i mogę z czystym sumieniem go polecić do użytku profesjonalnego jak i na co dzień w makijażu dziennym.


Jakie tusze Wy polecacie? Dajcie znać w komentarzach :)




Buziaki,Kamila :*

4 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię tusz z loreal

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry tusz :) Moje rzęsy bezproblemowo na niego reagują.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a great inspiring article. I am pretty much pleased with your good work. You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.
    Groupe Sanguin O

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonują mnie tego typu szczoteczki, mam wrażenie, że przez nie na rzęsach robią się grudki. Kiedyś miałam tusz z taką miękką szczoteczką, jakby grzebykiem silikonowym i to był strzał w dziesiątkę. Niestety nie pamiętam marki, ale było to chyba czarno-niebieskie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...