środa, 27 listopada 2013

Makijaż: Brązowe smoky na sesji z Niqitą

Witajcie :)

Bardzo Was przepraszam, za taką ciszę na blogu... jest to niestety spowodowane moim zepsutym laptopem, na którym mam wszystkie programy do obróbki zdjęć jak i same zdjęcia :/ Jak tylko laptop wróci to obiecuje publikować makijaże częściej :)

11 listopada wraz z moją przyjaciółką Niqtą miałyśmy przyjemność współpracy z fotografami z Black Sun Studio w Cieszynie :) Ze względu na delikatną urodę Niqity makijaż był subtelny ale jednak wyraźny, skupiłam się na powiększeniu oczu typowym brązowym "dymkiem" oraz białą miękką kredką na linii wodnej.
Z efektów naszej pracy jestem bardzo zadowolona :) Kilka zdjęć zostało zrobionych w kawiarni a reszta na zewnątrz, przed kawiarnią w Cieszynie :)

Photo: www.blacksunstudio.pl
Mod: Niqita
MUA: Ja 








(jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia w oryginalnym-większym formacie, wystarczy, że na nie klikniecie)

Dajecie znać czy zdjęcia Wam się podobają czy też nie, oraz czy chcenie więcej zdjęć z sesji zdjęciowych? :)

Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...