sobota, 2 listopada 2013

Kobieta Kameleon: Makijaż "Dramatic"

Witajcie :)

W tygodniu piątym zabawy "Kobieta Kameleon" wykonujemy makijaż "Dramatic" ...

"Makijaż mocny, wyrazisty. Kobieta również bywa odważna i zadziorna. Chłopczyca? Rock star? Vamp? Pokaż swoją kobiecą siłę! "

W moim przypadku wyszło "Vamp", ponieważ makijaż robiłam 31 października, kiedy jak wiadomo mamy Halloween :) Mam nadzieję, że podołałam zadaniu :)




Dodatkowo, chciałam Wam pokazać moją młodszą siostrą, która na Halloween bardzo chciała być wampirem, więc zrobiłam małą charakteryzacje :)


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...