wtorek, 17 września 2013

Recenzja: Zestaw do stylizacji brwi, Catrice

Witajcie :)

Brwi są ramą naszej twarzy, które dobrze podkreślone potrafią zdziałać cuda :) Jednym ze sposobów ich podkreślania jest używanie cieni specjalnie przeznaczonych do tego celu :) Zestaw do stylizacji brwi Catrice to produkt, który zna na pewno wiele dziewczyn, osobiście jest to moje drugie opakowanie, które otrzymałam od sklepu ladymakeup.pl/sklep/ :)





Opis ze strony ladymakeup.pl/sklep/: 

Eyebrow Set marki Catrice. Praktyczny i poręczny zestaw do stylizacji brwi. Zawiera dwa cienie, które są bardzo łatwe w aplikacji i utrzymują się na powiece przez długi czas. Pęsetę, która mimo niewielkich rozmiarów, wygodnie leży w dłoni i pozwala jednym sprawnym ruchem usunąć niepotrzebny włosek. Zestaw został dodatkowo wyposażony w szczoteczkę do stylizacji brwi, pędzelek do nakładania cieni i lusterko.

Moja opinia:

Zestaw zawiera wszystko co potrzebne przy stylizacji brwi, nie są to może produkty najwyższej jakości ale myślę, że nie o to chodzi. Produkt świetnie nadaje się do poprawienia brwi rano i wrzucenia do torebki dla ewentualnej korekty w ciągu dnia.Kolory cieni będą raczej pasowały blondynkom z bardziej chłodnym odcieniem.
Najbardziej lubię dołączony do zestawu pędzelek, używam go codziennie i jest dla mnie nie zastąpiony :)
Zestaw do stylizacji brwi Catrice, jest z pewnością kosmetykiem wartym uwagi i wypróbowania :)

Cena: ok. 17 zł
Dostępność: sklep internetowy ladymakeup.pl/sklep/ link: do produktu: klik oraz Drogerie Natura

Jaki jest Wasz ulubiony sposób podkreślania brwi? :)


Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...