piątek, 6 września 2013

Recenzja: Blush Brush, La Rosa



Pędzel do różu marki La Rosa otrzymałam od sklepu ladymakeup.pl/sklep/  za co jeszcze raz bardzo dziękuje :) Długo zwlekałam z recenzją, ponieważ chciałam być pewna mojej opinii a wiadomo, że to przychodzi z czasem :)




Opis ze strony  ladymakeup.pl/sklep/:

Blush Brush marki La Rosa. Pędzel został wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego, które jest miękkie, aksamitne i delikatne w dotyku. Przeznaczony jest do aplikacji róży i produktów mineralnych. Odpowiednio przycięte włosie idealnie dopasowuje się do kości policzkowych. Osadzono je w metalowej, lekko spłaszczonej skuwce. Trzonek pędzla wykonano z drewna i wyprofilowano, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w rękach osób mniej doświadczonych.


Moja opinia:
Pędzel jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku, nie gubi włosia.Aplikacja różu bądź bronzera tym pędzelkiem jest bardzo łatwa i szybka, niemal nie możliwe jest zrobienie nim nieestetycznych plam :) Jest to mój ulubiony pędzel do różu.
Niestety, ma pewną wadę a mianowicie odkleiła się rączka a zazwyczaj mi się to nie zdarza ponieważ bardzo ostrożnie czyszczę moje pędzelki, co dziwniejsze drugi pędzel, który również otrzymałam ale do podkładu ma to samo... Sądzę więc, że marka La Rosa stosuje po prostu słaby klej :/ Mimo to polecam ten pędzel :)

link do produktu: <KLIK>

A jaki jest Wasz ulubiony pędzel do różu? 


Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...