czwartek, 14 lutego 2013

Recenzja: Konturówka do powiek w żelu, AMC 87, INGLOT


 
Długo nie było tutaj żadnej recenzji, więc czas to zmienić :)
Jakiś czas temu oglądając wysepkę Inglota, zakochałam się w pięknym żelowym eyelinerze w przecudnym turkusowym kolorze.Miłość ta zaowocowała oczywiście wydaniem większej części kieszonkowego na to cudeńko, czy było warto? O tym za chwilę :)





Moja opinia:
Wybierając eyeliner w takim kolorze liczyłam na intensywność i trwałość, nie zawiodłam się.
Eyeliner znajduje się w wygodnym zakręcanym słoiczku o pojemności 5.5g , według mnie to całkiem sporo jak za cenę ok. 30 zł.Kreski maluje się nim bardzo łatwo, jedyny minus to szybkie wysychanie bo to uniemożliwia ewentualne poprawki.Po zaschnięciu kreski są niezniszczalne, nawet przy moich tłustych powiekach z których zazwyczaj wszystko spływa, eyeliner utrzymuje się caały dzień. Również świetnie nadaje się na linie wodną :) Gorąco polecam wszystkim :)

Miałyście ten eyeliner? Co o nim myślicie? :)

Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Lubię Inglota, ich wybór kolorów zdecydowanie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny morski kolor ;) Żadnego jeszcze nie miałam, cena mnie trochę przeraża i fakt, że szybko wysycha... Essence jakby się pobawiło i wypuściło więcej kolorów... ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie szybkie wysychanie jest na plus :) Eyelinery z Essence mają jak dla mnie z zbyt rzadką konsystencję ...

      Usuń
    2. To chyba jednak co kto lubi. Ale ja takim wyschniętym nie dałabym rady kreski namalować jednak :(

      Usuń
  3. Lubię bardzo niebieskie eyelinery :) Niebieska kreska wygląda subtelniej niż niebieski cień na powiecie :) Dla mnie trudność sprawia używanie niebieskich cieni, ponieważ w każdym momencie można przesadzić i wyglądać tanio :/ z kreską nie mam już takich problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, niebieska kreseczka wygląda lepiej niż całe oko w niebieskim kolorze :)

      Usuń
  4. Piękny kolor! Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. planuję kupno na początek różowego eyelinera, potem jak mi się spodoba pewnie więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...