niedziela, 2 grudnia 2012

Makijaż: Świątecznie :)

Witajcie :)

Z okazji zbliżających się świąt postanowiłam stworzyć makijaż w tym właśnie klimacie :)
W czwartek już Mikołajki, potem moje urodzinki a następnie Gwiazdka, więc będzie wiele okazji aby wykorzystać ten makijaż :)

Nie jest skomplikowany w wykonaniu, ale gdybyście jednak chciały posta krok po kroku dajcie znać w komentarzach :)




Użyte kosmetyki:

TWARZ
-Calming Effects, Nude, Avon
-Doll Face, Compact powder, Vanilla 01, MIYO
-Blush Minerals, 80, L'Oreal Paris

USTA
-Lip liner, Red Carpet, Oriflame
-pomadka, Chilli, Avon

Co myślicie o tej propozycji na świąteczny makijaż? I jak będzie wyglądał Wasz? :)


Buziaki, Carmilla :*

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny:) Jednak jak bym trochę rozjaśniła wewnętrzne kąciki:) A mój, pewnie jakieś brązowe lekkie smokey z mocniejszymi ustami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąciki są tak lekko rozjaśnione, ale na zdjęciu chyba tego nie widać za dobrze :)
      Smokey zawsze dobre a w połączeniu z mocnymi ustami uwielbiam :)

      Usuń
  2. Piękne złotko z brązem i ta perfekcyjna krecha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne to złoto! no i znowu się zachwycę Twoimi rzęsami i Ci pozazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo elegancki makijaz :) ale jakie Ty masz piekne rzesiska !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zechciałabyś może zaprezentować swój pomysł na makijaż w stylu lat 30? Szukam inspiracji na studniówkę i wzoru, który będę mogła pokazać kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...