poniedziałek, 17 grudnia 2012

Makijaż: Sleek Ultra Mattes Darks, po raz pierwszy :)

Witajcie :)

Na urodziny od Mamuśki dostałam moje upragnione paletki Sleek z serii Ultra Mattes V1 i V2 :D
Pierwszy makijaż paletką Darks wykonałam na mojej kochanej przyjaciółce Agrafie :)
Agrafka uwielbia ciemne makijaże, dlatego też użyłam czerni, ciemnego fioletu oraz turkusu :)

Jak na razie jestem zadowolona z ciemnej wersji paletek Ultra Mattes :)

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba :) Idealnie nadaje się na wieczór lub na dzień(zależy co kto lubi), pięknie podkreśli każdy kolor tęczówki :)






Co myślicie o takim makijażu? I jakie jest Wasze zdanie na temat paletek Sleek Ultra Mattes? :)


P.S Post z nowościami grudniowymi już nie długo :) Nie zapomniałam o Was Kochane :*

Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Świetny ;] Lubię takie połączenie kolorystyczne ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Połączenie niby zwyczajne a jednak wygląda efektownie :)

      Usuń
  2. Super!:) Mi się bardzo podoba!:):) A ja nie mam ani jednej Sleek'i :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Ja moje Sleeki kocham, naprawdę polecam :)

      Usuń
  3. Świetny makijaż. Ja również polubiłam się z tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Paletka świetna, teraz to używam jej codziennie :)

      Usuń
  4. Super dobrane kolorki :)
    Świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam brights, ale coraz większą ochota na darks ;) zobaczymy... a Agrafa robi wrażenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez was robi się ze mnie sleeko maniaczka ;/ achhh mój biedny portfel znów na tym ucierpi ;D;D
    buziole;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty nie powiesz :P ja mam już 6 paletek a ciągle mi mało :D

      Usuń
  7. Bardzo fajne ujęcie oka na pierwszym zdjęciu :) Świetnie prezentuje się te zestawienie odcieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo dzisiaj połączyłam! Dodałam jeszcze trochę brązu i czerni! <3 Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko zostało świetnie roztarte;) To zdecydowanie moje kolory:) Dobrze się w nich czuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Fajne połączenie kolorków. Czaje się od dłuższego czasu na jakąś nową paletkę ze Sleek'a ;)

    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja polecam właśnie tą paletkę , jest rewelacyjna :)

      Usuń
  11. Super blog, super wpis . Napewno tu jeszcze zajrze :)

    Ps. Zapraszam tez do mnie :) Mozne znajdziesz cos dla siebie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. widze, że ten kolor ostatnio króluje.
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! I bardzo podoba mi się kolczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) )Kolczyk świetny ale bardzo długo się goi :/

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...