poniedziałek, 17 grudnia 2012

Makijaż: Sleek Ultra Mattes Darks, po raz pierwszy :)

Witajcie :)

Na urodziny od Mamuśki dostałam moje upragnione paletki Sleek z serii Ultra Mattes V1 i V2 :D
Pierwszy makijaż paletką Darks wykonałam na mojej kochanej przyjaciółce Agrafie :)
Agrafka uwielbia ciemne makijaże, dlatego też użyłam czerni, ciemnego fioletu oraz turkusu :)

Jak na razie jestem zadowolona z ciemnej wersji paletek Ultra Mattes :)

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba :) Idealnie nadaje się na wieczór lub na dzień(zależy co kto lubi), pięknie podkreśli każdy kolor tęczówki :)






Co myślicie o takim makijażu? I jakie jest Wasze zdanie na temat paletek Sleek Ultra Mattes? :)


P.S Post z nowościami grudniowymi już nie długo :) Nie zapomniałam o Was Kochane :*

Buziaki :*

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...