czwartek, 25 września 2014

Makijaż: Soft Bride Look

Witajcie :)

Po długim okresie bez sprawnego komputera wracam do Was i mam nadzieję, że już nic mi nie przeszkodzi w systematycznym pisaniu :)
Jakiś czas temu wykonałam makijaż, który świetnie nada się na specjalne okazje jak np. ślub.
Użyłam tutaj cieni perłowych choć nie jestem ich fanką ale czasami potrzeba odmiany, tak więc wykorzystałam cienie z bornprettystore.com :




Niestety nie są zbyt trwałe... Wytrzymują max 4 godz. nawet na dobrej bazie.

Sam makijaż nie jest może bardzo delikatny ale w neutralnej kolorystyce, brąz i biel to zawsze bezpieczne rozwiązanie na takie okazje :)
W zewnętrznym kąciku dokleiłam połówki sztucznych rzęs, które dopełniają cały makijaż i wyglądają bardzo naturalnie :)








Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...