piątek, 2 sierpnia 2013

Recenzja: Regenerująco nawilżające płatki pod oczy z czerwonym winem- akcja STOP SUCHEJ SKÓRZE



Jakiś czas temu na fanpage BeautyFace przeczytałam o akcji STOP SUCHEJ SKÓRZE, która miała na celu zwrócenie uwagi na pielęgnacje skóry latem.Ponieważ idea akcji jest jak najbardziej słuszna, postanowiłam do niej dołączyć, dlatego też na blogu pojawił się banner informujący o akcji :)

Klikając na banner przeniesiecie się na stronę http://www.beautyface.pl/info/index/pageId/64/preview/1,
gdzie możecie przeczytać kilka ciekawostek oraz dowiedzieć się jak pielęgnować skórę latem :)

W ramach akcji bloggerki otrzymały do testów płatki nawilżające pod oczy, ja dostałam regenerująco nawilżające płatki pod oczy z czerwonym winem.


Opis produktu: hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem czerwonego wina oraz ekstraktu z pestek winogron o silnym działaniu nawadniającym, regenerującym oraz eliminującym zmęczenie.

Przeznaczenie: skóra w każdym wieku, odwodniona, szorstka, szara i matowa, szorstka i pozbawione elastyczności, napięcia, blasku i kolorytu, z efektami ściągania, potrzebująca natychmiastowej regeneracji i silnego i dogłębnego nawilżenia.
 Działanie:
  • silnie i dogłębnie regenerują zmęczoną skórę
  • nawilżają i pozwalają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia
  • poprawiają metabolizm i stymulują komórki do odbudowy
  • przywracają miękkość, jędrność i elastyczność
  • przeciwdziałają wiotczeniu, widocznie odmładzają
  • zatrzymują proces starzenia – spłycają zmarszczki i zapobiegają ich powstawaniu
  • skóra staje się miękka, delikatna, optymalnie odżywiona, rozświetlona i pełna blasku

Moja opinia:
Zacznę od tego, że moja skóra pod oczami jest codziennie nawilżana, gdy przebywam na słońcu to stosuje filtry, więc nie mam poważnych problemów.W wieku 17 lat nie mam jeszcze zmarszczek :)
Dlatego użycie tych płatków było dla mojej skóry dodatkowym luksusem, które miało na celu dogłębnie je nawilżyć i wygładzić, liczyłam też na zmniejszenie się zasinień.
Nigdzie nie mogłam znaleźć opisu użycia, dlatego zdecydowałam że nałożę płatki na 20 minut,na oczyszczona skórę.


Po upływie tego czasu zdjęłam płatki.Skóra w wyglądzie nie zmieniła się jakoś specjalnie co same możecie zobaczyć na zdjęciu wyżej. Różnica jest jednak w dotyku, ponieważ skóra stała się wyraźnie miękka i głęboko nawilżona. Regenerująco nawilżające płatki pod oczy z czerwonym winem, mogę polecić osobom, które faktycznie maja suchą skórę pod oczami aby ją nawilżyć, jednak jeśli chcecie się pozbyć zasinień to ten produkt się nie sprawdzi.

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...