wtorek, 19 marca 2013

Make-up: Spring! Please come to us!

Witajcie, Kochani :)

Pogoda za oknem nie daje mi nadziei na to, że wiosna jest blisko... Śnieg z deszczem a do tego silny wiatr powodują, że mam ochotę siedzieć w ciepłym domku i nigdzie nie wychodzić. Na poprawę nastroju wykonałam bardzo kolorowy i żywy makijaż, który od razu kojarzy mi się z tą porą roku kiedy wszystko budzi się do życia :) Mając na sobie ten makijaż, od razu poczułam się lepiej :)

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 
________________________________________________________________________________

Hello, Dear!

Weather outside does not give me hope that spring is coming... Snow with rain and strong wind, makes, that I don't  want to go anywhere. For better mood I made a very colorful and vivid makeup.With this make-up on me, I feel more better :)

I hope you like it :)












Kisses :*



6 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...