niedziela, 1 kwietnia 2012

Aqua Fantasy,AVON nailwear pro

Aqua Fantasy,piękny kolorek na Wiosnę od Avonu :)

W buteleczce wydaje się mieć błyszczące drobinki, ale na paznokciach tego nie widać i efekt jest taki jak na zdjęciu.Mam go dopiero jeden dzień ,wiec nie mogę za wiele o nim  powiedzieć...Na pewno wymaga nałożenia warstwy ochronnej czyli jakieś odżywki lub zwykłego bezbarwnego lakieru,ponieważ bardzo szybko i łatwo się sciera lun odpryskuje :/ 

Co myślicie o kolorze? Podoba Wam się? A może macie jakieś inne kolory z tej serii Avonu? :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny kolorek, ja mam podobny odcień z safari :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy lakierów z Avon'u, ale kolor jest świetny. Jak wiadomo wszystkie pastele są cool !
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nawet, nawet, ale nie uznaję tej firmy.
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to również nie jestem fanką tej firmy ale że mama przyniosła taki fajny kolorek to się skusiłam :)

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie http://modnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nice:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, boski, cudowny kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam lakierów z tej serii, ale kolorek ma przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...