sobota, 3 marca 2012

Pigmenty Kobo

Korzystajac z ostatniej promocji w Drogeriach Natura, kupilam 4 pigmenty marki Kobo i zaplacilam tylko za 2! :) Zakup mi sie nadzywczaj udal, poniewaz pigmenty maja rozne zastosowania :)

Kolory ktore posiadam to:
-401 Sunny Yelow (zolty)
-403 True Red (czerwony)
-408 Cornflower (niebieski)
-509 Chestnut(perlowy czerwony)

Kolorki sa baardzo intensywne i przy uzyciu zwyklej bazy do cieni,rozniez sa trwale. Przy aplikacji na powieki bardzo sie osypuja ale sa rozne triki ktore mozna zastosowac i nie ma problemu :)
Do czego jeszcze mozna zastosowac takie pigmenty? Na przyklad mozemy czerwony pigment zmieszac z bezbarwnym bluszczykiem i w zaleznosci od ilosci pigmentu uzyskamy blyszczyk rozowy lub intensywnie czerwony :) Kolejnym moim pomyslem jest zmeszanie czerwonego pigmentu z kremem dzieki czemu mamy roz w kremie :) Poza tym majac 3 podstawowe kolory (zolty,niebieski,czerwony) mozna stworzyc kolory pochodne do stosowania na powieki  :) Tak wiec zabawy z pigemntami jest mnostwo ,jesli macie jakies pomysly piszcie w komentarzach :)

Love,Carmilla :*

2 komentarze:

  1. Cześć! A napisz mi proszę czy te pigmenty są dobrze napigmentowane? Czy po roztarciu na powiece nadal są tak wyraźne i intensywne? No i zapraszam na rozdanie u mnie: http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,maja dobra pigmentacje:) Sa wyrazne i intensywne,wydaje mi sie ze lepiej by sie trzymaly na specjalnej bazie do pigmentow ale na zwyklej do cieni tez daja rade :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki temu będę mogła również Cię odwiedzić :)

Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...